Review!

Posted: March 20, 2011 in Uncategorized

Wilayah Tengah, Tanah Malaya | 20 March 2011 | 15 Rabiul Awal 1432

Salam.

Aku tadi tengah meng”review” post-post lama aku ni. Ada lah dalam 30 post (banyak jugak..ingatkan tak suka blogging.) tapi memang dulu dalam keadaan kejahilan, memang la macam sampah post aku. ( apa? ingat sekarang tak jahil ke? huhu..)

So, aku terpaksa lah simpan post aku. tak delete. tapi cukup sekadar untuk aku amik pelajaran.

Boleh tahan jugak ayat2 aku tapi memang berat la nak baca. memang aku pon tengok sekali lalu jek. Bosan Giler! dengan post sendiri! BOLEH? hahaha

Jadi aku pun hide la post yang lama tapi aku simpan la post yang aku rasa ada maksud sendiri.

Sentuh pasal maksud tersendiri, blog aku ni memang aku akui la, memang ada maksud tersirat, tapi memang bukan calang2 orang boleh baca. Kalau korang boleh dapat tangkap apa aku nak sampaikan lepas ni, korang memang bukan calang-calang orang. serius! Korang memang TOP!

ps: blur bila baca post yang lama….. siot patutla xde orang nak baca. memang xmasuk akal.

 

Leave a Reply

